preskoči na sadržaj

Škola za trgovinu i modni dizajn Rijeka

Login
Zašto upisati TTŠ

 

Tko završi strukovnu školu ...

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Korisni linkovi

Šećući hodnicima i učionicama naše škole,
ne možete ostati ravnodušni
prema maštovitim učeničkim radovima,
koji su nastali pod budnim okom
njihovih vrijednih mentorica.
Niti jedan kutak nije pust.
Svi stari ormari i stolci kod nas
dobivaju novo ruho,
reciklirano se šepureći promatračima:
"Pogledaj me kako sam sada lijep,
a netko me htio baciti :-) ! "
Ponosno vas pozivamo
da prolistate
ovu galeriju,
a zatim:
dođite i uvjerite se sami :-) .

 

Pitanja odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 11. 2015.

Ukupno: 271986
Ovaj mjesec: 2103
Ovaj tjedan: 349
Danas: 10
Forum

FORUM

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Školsko natjecanje - Komercijalni poslovi
Autor: Administrator , 31. 3. 2021.

Dana 31.3.2021. u prostorijama naše škole održano je Školsko natjecanje u disciplini Komercijalni poslovi. Na natjecanju je sudjelovalo dvoje učenika 4k razreda.

 


Komercijalist dobro poznaje pravila svoje struke te se njima rukovodi. Koristi različite načine komunikacije s poslovnim partnerima. Brz je i točan u poslu koji obavlja. Informiran je o proizvodima koje zastupa te s lakoćom ističe njihova svojstva, specifičnost i korisnost. Preuzima narudžbe svojih kupaca, a isto tako ih istovremeno savjetuje i usmjerava. Dobro poznaje vrste kupaca te svoj pristup tome i prilagođava. Svjestan je prednosti koju pruža osobna prodaja. Informira postojeće  ili potencijalne kupce o novim proizvodima koji su lansirani na tržište.  Prikuplja  povratne informacije te želje i potrebe kupaca. Sastavlja kalkulacije nabavne i prodajne cijene proizvoda te brine o pozicioniranju proizvoda na tržištu.Prikupljene informacije s tržišta šalje svojim nadređenima te na taj način sudjeluje u unaprijeđenju usluge koju pruža. Snalažljiv je i ljubazan u svim nastalim situacijama, a komunikacija mu je  jedna od najvažnijih vještina na kojoj gradi svoj uspjeh i pomoću koje svakodnevno širi krug svojih kupaca i poslovnih partnera.

        





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju