preskoči na sadržaj

Škola za trgovinu i modni dizajn Rijeka

Login
Zašto upisati TTŠ

 

Tko završi strukovnu školu ...

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Korisni linkovi

Šećući hodnicima i učionicama naše škole,
ne možete ostati ravnodušni
prema maštovitim učeničkim radovima,
koji su nastali pod budnim okom
njihovih vrijednih mentorica.
Niti jedan kutak nije pust.
Svi stari ormari i stolci kod nas
dobivaju novo ruho,
reciklirano se šepureći promatračima:
"Pogledaj me kako sam sada lijep,
a netko me htio baciti :-) ! "
Ponosno vas pozivamo
da prolistate
ovu galeriju,
a zatim:
dođite i uvjerite se sami :-) .

 

Pitanja odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 11. 2015.

Ukupno: 276303
Ovaj mjesec: 3444
Ovaj tjedan: 438
Danas: 6
Forum

FORUM

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Zadovoljstvo nastavom na daljinu-rezultati provedenog anketnog upinika
Autor: Vesna Miličević, 28. 4. 2020.

U Trgovačkoj i tekstilnoj školi  proveden je anketni upitnik  za dobivanje mišljenja  o dosadašnjim iskustvima vezanim za zadovoljstvo nastavom na daljinu. Upitnik je proveden u vremenu od 15. do 25. travnja, a povratne informacije su dobivene od  29 profesora i 155 učenika ( 70, 6 %) ispitanika. 

Upitnik  se sastojao od 13 pitanja na koja su dobivene povratne informacije koje ukazuju na sljedeće:

U provedenoj anketi od 70,6 % ispitanika, u potpunosti je 45,9% motivirano za nastavu na daljinu s obzirom na postojeću situaciju (Covid19). Niti se slaže, niti se ne slaže 34,1%, a 20% ispitanika nije motivirano za izvođenje nastave na daljinu. Za većinu (89,3%) ispitanika rad na računalu ne predstavlja nikakav problem. S tim se ne slaže 9,2% ispitanika. Mirni kutak za rad i računalo ima 76,2 % ispitanika. Da ovakav način nastave ima prednosti, ne primjećuje većina ispitanika (46,5% ). Za prednosti nastave na daljinu opredjeljuje se 25, 4%, dok su 28, 1% nije uopće za nastavu na daljinu. Aktivnije na online nastavi nego u školi je 25,7%, a većina učenika (42,7% je u potpunosti zadovoljno jasnim i razumljivim uputama koje dobivaju od svojih profesora za provođenje online nastave. Za pomoć ih se ne ustručava pitati 64, 9% Njih 37 % misli da materijali jesu prilagođeni nastavi na daljinu, dok se 23,8% ne slaže s time. Načinom kako se izvodi nastava na daljinu zadovoljna je većina ispitanika (61,5%), a 90,6% profesora misli da se i njihovi učenici uglavnom dobro snalaze u nastavi na daljinu. Učenici (53%) smatraju da su generalno preopterećeni zadacima te ne mogu izvršavati obveze na vrijeme, dok se time ne slaže 17,3% učenika. Samostalno je sposobno izvršavati sve zadatke koji su im postavljeni na nastavi na daljinu (39,5% učenika), dok 35,7% niti misli, niti ne misli tako, a 15, 7% zadatke nije sposobno samostalno riješiti. Koncentrirano za vrijeme online nastave je je 41,6% učenika. Usluge virtualne knjižnice koristi 21,1% ili 46 ispitanika.

Na postavljeno pitanje čime nisi/ jesi zadovoljan/na što se tiče online nastave, vjerno su prikazana iskazana mišljenja i vlastiti stavovi ispitanika koji su različiti i variraju od potpunog zadovoljstava do nezadovoljstva. Navode se prednosti i nedostatci nastave na daljinu. Neki učenici navode kako su izrazito zadovoljni ovakvim načinom nastave(navodeći razloge: nastava je zabavna i interesantna, više vremena za spavanje)…

Razlozi za nezadovoljstvo učenika su: ''previše svega odjednom, previše nebitne zadaće, aplikacija šteka, neki zadaci su nerazumljivi, neki profesori nedovoljno pojasne zadatke, teško je na ovaj način savladati gradivo matematike, računovodstva, tjelesnog, profesori zahtijevaju previše, pretjeruju sa zadacima''.Maturanti se žale na ''gomilanje obveza, netoleranciju i stres, pomanjkanje vremena (i načina) za kvalitetnu pripremu mature '.

Razlozi za nezadovoljstvo profesora su: pretjerana dodatna pisana komunikacija, izrazito puno vremena za pripremu nastavnoga materijala, previše utrošenog vremena za pisanje popratnog teksta uz izradu i postavljanje zadataka, nepreglednost Yammera, izrazito mala ili nikakva dostupnost video materijala, previše zadaća i ispravaka, teže savladavanje pojedinog gradiva, nemogućnost provođenja pojedinih vježbi (organoleptičkih) i ispitivanja, pomanjkanje aktivnosti kod učenika koji su prije bili bolji. S druge strane, neki učenici koji su prije bili slabiji, pokazuju sada bolje rezultate veću motivaciju i više volje za učenje i rješavanje zadataka.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju