preskoči na sadržaj

Škola za trgovinu i modni dizajn Rijeka

Login
Zašto upisati TTŠ

 

Tko završi strukovnu školu ...

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Korisni linkovi

Šećući hodnicima i učionicama naše škole,
ne možete ostati ravnodušni
prema maštovitim učeničkim radovima,
koji su nastali pod budnim okom
njihovih vrijednih mentorica.
Niti jedan kutak nije pust.
Svi stari ormari i stolci kod nas
dobivaju novo ruho,
reciklirano se šepureći promatračima:
"Pogledaj me kako sam sada lijep,
a netko me htio baciti :-) ! "
Ponosno vas pozivamo
da prolistate
ovu galeriju,
a zatim:
dođite i uvjerite se sami :-) .

 

Pitanja odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 11. 2015.

Ukupno: 271566
Ovaj mjesec: 1683
Ovaj tjedan: 405
Danas: 21
Forum

FORUM

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Čarobna torba mitoloških priča - 3. Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije
Autor: Maja Bižaca, 27. 11. 2021.

Čarobna torba mitoloških priča je modni proizvod koji smo razvili povodom  sudjelovanja u 3. Milenijskom natjecanju iz kreativne industrije.

U realizaciji projekta sudjelovali su učenici 4.o razreda smjera "Dizajner odjeće" : Valentina Alinčić, Barbara Ćosić i Gabrijel Mišić pod mentorstvom profesorice Maje Bižace. 

Cilj milenijskog natjecanja je potaknuti učenike na sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima korisnima za razvitak vještina, kritičkog razmišljanja, kreativnosti i unaprjeđivanje stečenih znanja.

  


Čarobna torba mitoloških priča" je modni proizvod koji smo razvili povodom  sudjelovanja u 3. Milenijskom natjecanju iz kreativne industrije.

 

 

 
U realizaciji projekta sudjelovali su učenici 4.o razreda smjera "Dizajner odjeće" : Valentina Alinčić, Barbara Ćosić i Gabrijel Mišić pod mentorstvom profesorice Maje Bižace. 

Tema koju smo odabrali bila je mitologija, a istraživačko pitanje koje nam je bilo postavljeno bilo je: 

"Kako širiti mitologiju u novom mileniju?"

Odlučili smo se izraziti kroz modni proizvod, suvenir - torbu koja predstavlja predmet svakodnevne upotrebe, dostupan širokom broju ljudi. Na taj način smo primijenili modni dizajn koji je naša struka kao sektor kreativne industrije.

 

 
Perun - bog gromovnik koristio je mitske zlatne jabuke kao talisman i moćno oružje.

No, to nije bilo kakva torba već Čarobna torba koja je ručno oslikana, te sadrži jedinstvenu simboličku mitološku priču. Na taj način torba predstavlja i svojevrsnog čuvara tradicije jer nam je cilj bio da kroz ovaj dizajn potaknemo ljude na čitanje starohrvatskih mitova, legendi i priča.  

Na prednjoj strani torbe simbolička je slika motiva iz staroslavenske mitologije (od drva života, bogova, vila i ostalih fantastičnih bića), a na stražnjoj strani torbe nalaze se 2 džepa. U jednom od džepova skrivena je knjižica sa simboličkom porukom koju nosi ta torba, a na samom kraju knjižice nalazi se i QR kod. Skenirani kod vodi vas na upravo ovu stranicu na kojoj možete saznati detalje našeg projekta. 

Osim simbolike i mitologije, kada smo dizajnirali prototip torbe, vodili smo računa i o održivome razvoju i ekologiji što je bitan aspekt svakog našeg budućeg dizajna. Torba je stoga izrađena od prirodnih materijala koji se u potpunosti mogu reciklirati (pamuk, jutena špaga i papir). Kao što su naši preci poštovali stabla i prirodu i mi smo obazrivi prema toj čudesnoj sili života, kako bi i buduće generacije istraživale staništa vila i gajeve starih bogova. 

Predstavili smo simboličke priče kroz četiri prototipa dizajna Čarobne torbe koje simboliziraju po jedno godišnje doba: Drvo života - proljeće, Svarog - ljeto , Vila Rusalka - zima i božanstvo Perun - jesen. 

Svaka torba sadrži etiketu na kojoj smo dizajnirali vlastiti logo kombinacijom starih hrvatskih simbola kako bismo brendirali naš modni proizvod, a etikete i knjižice su bojane kavom kako bi se postigao efekt starog papira. 
 
Kako bismo pojačali efekt mističnosti u cilju vizualne komunikacije na knjižicama smo u naslovima koristili i glagoljično pismo koje je dio stare hrvatske tradicije. 

 

Kako izgleda naša Čarobna torba možete vidjeti u ovom kratkom video zapisu. Glazba koju smo koristili je riječki sastav "Svarica", a pjesma "Hvalospjev Perunu". 
 
 

 

Ovako izgledaju naša 4. prototipa Čarobnih torbi: 
 

Cilj milenijskog natjecanja je potaknuti učenike na sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima korisnima za razvitak vještina, kritičkog razmišljanja, kreativnosti i unaprjeđivanje stečenih znanja.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju